Esteu aquí

Afectacions al voltant de la confluència entre els carrers Lleida i Crtra. de l'Aviació

Per obres del metro i del centre cultural.

divendres, 27 octubre, 2006 - 10:34

Els treballs previs a la construcció de la parada de metro de la pl. de Catalunya i del centre cultural, obliguen a modificar diverses canalitzacions d'aigua i col·lectors de la zona.

Així, a partir del dimarts, 31 d'octubre, es farà una modificació al traçat del carrer Lleida, que ocuparà una part de la plaça de Catalunya. A més, la Carretera de l'Aviació quedarà tallada al tram comprès entre els carrers de Cervera i de Lleida.

També es modifica la ubicació de les parades d'autobús que es troben al carrer de Lleida amb pl. de Catalunya, que es desplacen uns 50 metres.

La circulació de vianants quedarà garantida amb la instal·lació de nous passos de vianants i una vorera alternativa paral·lela al desviament del trànsit de vehicles.

Les obres, que comencen el 30 d'octubre, tindran una durada aproximada de 90 dies.

En el següent document (Pdf) trobareu un plànol explicatiu.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...

dilluns, 14 abril, 2025 - 15:15

El Prat dobla el nombre de carregadors de vehicles elèctrics a la ciutat

S’habiliten sis places a la plaça d’Espanya i dos davant les Cases d’en Puig....