Esteu aquí

Afectacions al trànsit a partir del proper dilluns 19 d'agost

divendres, 16 agost, 2013 - 14:28

A partir de dilluns 19 i fins el 31 d’agost hi haurà un tall de circulació a la Carretera de l’Aviació entre el carrer Lleida i el Carrer Cervera. La feina que es durà a terme en aquest tram serà la de construir un col·lector a la nova zona de la Plaça de Catalunya. En aquest cas, cap línia de transport públic es veurà afectada per aquesta incidència.

D’altra banda, també des de dilluns 19 d’agost i durant 5 dies es faran obres de millora del paviment a l’avinguda Josep Anselm Clavé i alguns carrers del seu entorn. Concretament  dilluns i dimarts, el tram afectat serà d’una banda, entre el carrer Flaquer i Manuel Bertrand i de l’altra Enric Borràs.

Dimecres, dijous i divendres l’afectació continuarà a l’avinguda novament entre Flaquer i Manuel Bertrand i també el carrer Joan Maragall.

Tot plegat farà que algunes línies d’autobús que circulen per aquest carrer modifiquin el seu recorregut. Les línies urbanes PR1 i 3 NO circularan per Anselm Clavé i tindrà l’origen i final a l’estació de Rodalies. Aquest també serà el punt de sortida i arribada les interurbanes L10 i L78 que després enllaçaran amb l’autovia de Castelldefels.

La línia 65 de TMB passarà per Verge de Montserrat i continuarà per Carretera de la Marina i carrer de les Moreres. I pel que fa als BusNit N16 i N17 perllongarà el seu recorregut per Verge de Montserrat fins el carrer de les Moreres.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...