Esteu aquí

Afectacions al trànsit i als autobusos de les curses de diumenge

En vermell, recorregut de la cursa de 21 km.

divendres, 29 novembre, 2019 - 15:00

Aquest diumenge, 1 de desembre, es disputaran a la nostra ciutat dues curses, una de 21 km i una de 5 km, el recorregut de la qual serà una part de la cursa més llarga. 

La cursa de 21 km començarà a les 9.30 h i la de 5 km ho farà a les 9.45 h. S'espera la participació d'unes 1.300 persones.

Les línies d'autobús L10, L78, PR1 i PR3 en quedaran afectades. Consulteu la informació detallada a través del document enllaçat més a baix. 

Plànols de les afectacions dels autobusos

Document (pdf - 958028 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...