Esteu aquí

Afectacions al Nucli Antic per l'asfaltat de Sant Joaquim

Els dies 20 i 21 de desembre.

dilluns, 18 desembre, 2006 - 10:47

Els dies 20 i 21 de desembre es faran tasques d'asfaltat del carrer Sant Joaquim, en dues fases:

- Dia 20: Asfaltat del tram entre Manuel Bertrand (cruïlla inclosa) i Enric Borràs (cruïlla no inclosa).Aquesta tasca no comportarà cap tipus de modificació o alteració de les línies de servei d'autobusos que actualment es troben desviades pels carrers Enric Borràs i Moreres.

-  Dia 21. Asfaltat del tram entre Enric Borràs (cruïlla inclosa) i Moreres. Aquesta tasca comportarà la modificació dels serveis d'autobusos segons s'especifica a continuació:

Línies 65, 165, N16 i N17: el dia 21 retornaran al seu recorregut original pel carrer Manel Bertrand.

Línies  PR: el dia 21 faran un recorregut alternatiu per Manuel Bertrand per accedir a Josep Anselm Clavé i retornaran al seu recorregut original, sentit mar, per Joan Maragall. El dia 22 retornaran al seu recorregut original sentit muntanya per Enric Borràs.

A continuació apareixen uns plànols explicatius.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...