Esteu aquí

Activitats per la diada de Sant Jordi al Prat

Paradetes de llibres i roses, activitats infantils, ràdio en directe i ballada de sardanes.

dijous, 23 abril, 2015 - 10:15

La plaça de la Vila torna a concentrar els actes de la diada de Sant Jordi a la nostra ciutat. A més de les tradicionals paradetes de llibres i roses, podrem veure a l'escenari alumnes de diferents escoles del Prat, que mostraran activitats treballades a l'aula al voltant de la lectura, i entrevistes a escriptors pratencs que han publicat obra aquest darrer any i a alguns moderadors de clubs de lectura.

Per la tarda, els més petits gaudiran de l'Hora del Conte, on escoltaran la llegenda de Sant Jordi amb música i titelles. També gaudirem de la tradicional ballada de sardanes amb els Amics de la Sardana del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 setembre, 2026 - 12:00

L’Ajuntament continua desplegant el Pla Clima Escoles amb la instal·lació de ventiladors a totes les aules d’infantil i primària

És la segona fase d’un pla que, en les seves primeres actuacions, ja ha...

dilluns, 21 setembre, 2026 - 13:00

El Prat pel món 2026: 225 fotografies per explicar un estiu des de diferents llocs del món

El passat divendres 18 de setembre es va inaugurar l'exposició, en un acte...

divendres, 18 setembre, 2026 - 14:45

Es presenta del protocol de la Festa Major al Cèntric Espai Cultural

El document recull i ordena els criteris que guien la celebració de la Festa...