Esteu aquí

Activat un pla d'actuació en cas de gelades

Davant el previst descens de les temperatures

divendres, 31 gener, 2003 - 01:00

Davant el previst fort descens de les temperatures per a aquest cap de setmana, l'Ajuntament ha activat diverses mesures per evitar problemes en cas que es produeixin gelades. Així, hi ha preparat un camió amb quatre tones de sal que es podrien fer servir per evitar l'aparició de glaç sobre les calçades. D'altra banda, s'ha suspès el rec per aspersió dels carrers i parcs per evitar que aquesta aigua pugui generar perilloses plaques de gel.
Així mateix, els centres d'atenció primària (CAP) de la ciutat s'han reforçat pel possible increment de casos de grip motivats pel descens de les temperatures.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...