Esteu aquí

Activada l'alerta per onada de calor fins dissabte

S'espera que les temperatures siguin superiors a les habituals en aquesta època de l'any

dimecres, 8 agost, 2012 - 13:45

La Generalitat de Catalunya ha activat el Pla de protecció civil (Procicat) en fase d'alerta per onada de calor, d’acord amb la previsió del Servei Metereològic de Catalunya.

Així mateix, el Departament de Salut ha activat en fase 2 el Pla d’actuació per prevenir els efectes de l’Onada de Calor sobre la salut (Pocs).

L'activació respon a que s'espera, fins dissabte vinent, que les temperatures siguin superiors a les habituals en aquesta epoca de l'any, especialment entre les 14 i les 20 h.

L'Ajuntament del Prat recomana a les persones vulnerables a la calor (infants, malalts i gent gran) que prenguin mesures per evitar possibles efectes negatius de les altes temperatures sobre la salut. Així, recomana no exposar-se al sol, hidratar-se sovint i, si cal, romandre en llocs refrigerats.

Tot seguit podeu consultar a fons aquestes recomanacions.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...