Esteu aquí

Activada l'alerta per onada de calor fins dissabte

S'espera que les temperatures siguin superiors a les habituals en aquesta època de l'any

dimecres, 8 agost, 2012 - 13:45

La Generalitat de Catalunya ha activat el Pla de protecció civil (Procicat) en fase d'alerta per onada de calor, d’acord amb la previsió del Servei Metereològic de Catalunya.

Així mateix, el Departament de Salut ha activat en fase 2 el Pla d’actuació per prevenir els efectes de l’Onada de Calor sobre la salut (Pocs).

L'activació respon a que s'espera, fins dissabte vinent, que les temperatures siguin superiors a les habituals en aquesta epoca de l'any, especialment entre les 14 i les 20 h.

L'Ajuntament del Prat recomana a les persones vulnerables a la calor (infants, malalts i gent gran) que prenguin mesures per evitar possibles efectes negatius de les altes temperatures sobre la salut. Així, recomana no exposar-se al sol, hidratar-se sovint i, si cal, romandre en llocs refrigerats.

Tot seguit podeu consultar a fons aquestes recomanacions.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...