Esteu aquí

Acord entre l'Ajuntament i les associacions empresarials del Prat

Per impulsar el desenvolupament econòmic i social del municipi

dimarts, 9 juliol, 2013 - 16:50

L'alcalde del Prat de Llobregat, Lluís Tejedor, ha signat sengles convenis de col·laboració amb la presidenta de l'Associació de Comerciants i Industrials del Prat (ACIP), Cándida Canalejo, i amb el president d'El Prat Empresarial, Jordi Morera, per impulsar conjuntament el desenvolupament econòmic i social del municipi.

L'objectiu dels convenis és establir un marc de diàleg i col·laboració entre l'Ajuntament i les associacions empresarials locals per concertar objectius, mesures i accions adreçades a donar suport a la consolidació del teixit empresarial del municipi, a millorar la seva competitivitat i facilitar la creació d'ocupació.  

Els acords de col·laboració es concretaran en els següents àmbits:

- Suport a la competitivitat de les empreses local amb mesures adreçades a millores organitzatives, la innovació i l'emprenedoria corporativa.

- Potenciació i posada en valor de les zones d'activitat econòmica.

- Foment de la cultura empresarial i emprenedora prenent com a base l'eficiència econòmica i la responsabilitat social i ambiental.

- Promoció de la formació al llarg de la vida laboral com a valor de realització personal i qualificació professional i empresarial.

Amb aquests acords es mostra la voluntat de les parts de continuar treballant conjuntament en la reactivació econòmica i el desenvolupament econòmic i social del Prat, així com en la potenciació de la participació de les associacions empresarials en el Pacte local per l'ocupació i l'activitat econòmica i altres espais locals de participació i concertació.   
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 12:15

El Cotreball Lluís Serra obre les portes a persones emprenedores, artistes i persones que fan teletreball

El coworking municipal ofereix un espai de treball compartit gratuït a canvi...

dimarts, 23 juny, 2026 - 11:15

Els Premis Marta Mayordomo reconeixen el talent empresarial, comercial i emprenedor del Prat

La primera edició dels guardons posa en valor la trajectòria, la innovació i...

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...