Esteu aquí

Accés per a vianants i ciclistes a la platja

És perillós que vianants i ciclistes utilitzin la carretera per a vehicles a motor

dilluns, 9 juny, 2003 - 02:00

Dos accessos comuniquen el nucli urbà del Prat amb la platja. Un per a vehicles a motor i un altre, diferent i segregat, per a vianants i ciclistes, que comença a l'alçada del parc Nou i està senyalitzat. La Policia Local adverteix que és perillós per als vianants i als ciclistes usar l'accés per a vehicles a motor.
En un punt del recorregut, el vial per a vianants i ciclistes creua el de vehicles a motor, però per qüestions de seguretat, una persona es troba de manera permanent en aquest punt per regular el trànsit i aturar els cotxes per permetre el pas de les bicis i les persones a peu.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...