Esteu aquí

Acaba una nova fase de la reordenació de la pl. de Catalunya

S'obre al públic una franja de 20 metres davant del Cèntric

divendres, 30 setembre, 2011 - 15:55

La nova ordenació de la pl. de Catalunya s'està executant per fases. Després de la urbanitzacdió de l'entorn més immediat del Cèntric Espai Cultural, ara s'ha obert una zona situada sobre part de l'estació del metro. De fet, aquí hi ha una dels futurs accesos a l'estació.

Aquest espai, de gairebé 3.000 metres quadrats i situat davant l'accés principal del Cèntric, dóna continuitat a l'eix cívic nord - sud del Prat, format per la carretera de l'Aviació i l'avinguda del Canal.

A la zona s'hi han plantat 44 arbres i s'hi han instal·lat 20 bancs i 41 cadires.

La següent fase serà una continuació d'aquesta i permetrà acabar la connexió amb l'avinguda del Canal.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...