Esteu aquí

Acaba la 7a edició del projecte "Voluntaris per la llengua" al Prat

Enguany hi han participat més de 60 persones, entre voluntàries i aprenents.

dimecres, 13 juny, 2007 - 10:45

El dia 11 de juny, a les 18 h, va tenir lloc l’acte de cloenda de la 7a edició del programa "Voluntaris per la llengua", al centre cívic Jardins de la Pau.

El regidor de Cultura de l’Ajuntament del Prat, Antoni Rodés, va lloar la tasca dels voluntaris i dels aprenents i després els va lliurar els diplomes de participació d’aquesta 7a edició.
 
En acabar, l’actriu Beatriu Castells va animar l’acte amb una interpretació còmica d’un personatge fictici que volia participar al programa "Voluntaris per la llengua" i que tenia unes característiques molt particulars.

L’acte va comptar amb l’assistència de més de 60 persones, gairebé totes les parelles i també alguns acompanyants, i va acabar amb un refrigeri.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 setembre, 2025 - 09:45

Més de 300 persones es concentren a la plaça de la Vila per denuncia el genocidi a Gaza

El proper plenari municipal debatrà una declaració institucional denunciant...
centric_musica_homenatge victoria de los angeles

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Torna el cicle "Viu la clàssica" al Cèntric

Un concert en viu d’homenatge a Victoria de los Ángeles obrirà la nova...

dilluns, 15 setembre, 2025 - 13:15

El Prat acollirà diverses activitats amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer

També es duran a terme més activitats a tot el Baix Llobregat