Esteu aquí

340 persones participen a la II Caminada Popular Transdelta

Un centenar més de participants que l'any passat.

dilluns, 18 setembre, 2006 - 14:51

Un total de 340 persones participen a la II Caminada Popular Transdelta, celebrada diumenge al matí i organitzada per la Unió Excursionista de Catalunya - UEC El Prat, amb la col·laboració de l'Ajuntament. Es tracta d'un alt nivell de participació, ja que l'any passat van participar un centenar de persones menys.

La caminada va començar a les Cases d'en Puig a les 9 h del matí. Es va fer un esmorzar al Parc Nou, es va continuar fins al nou Espai Natural del riu, l'estany de Cal Tet i l'arribada va ser, de nou, a les Cases d'en Puig a les 13 hores.

En total, els participants van fer un recorregut d'11 quilòmetres per interessants zones naturals del nostre delta.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...