Esteu aquí

340 persones participen a la II Caminada Popular Transdelta

Un centenar més de participants que l'any passat.

dilluns, 18 setembre, 2006 - 14:51

Un total de 340 persones participen a la II Caminada Popular Transdelta, celebrada diumenge al matí i organitzada per la Unió Excursionista de Catalunya - UEC El Prat, amb la col·laboració de l'Ajuntament. Es tracta d'un alt nivell de participació, ja que l'any passat van participar un centenar de persones menys.

La caminada va començar a les Cases d'en Puig a les 9 h del matí. Es va fer un esmorzar al Parc Nou, es va continuar fins al nou Espai Natural del riu, l'estany de Cal Tet i l'arribada va ser, de nou, a les Cases d'en Puig a les 13 hores.

En total, els participants van fer un recorregut d'11 quilòmetres per interessants zones naturals del nostre delta.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...