Esteu aquí

300 joves visiten El Prat per les Jornades Mundials de la Joventut

Es tracta d’una trobada de joves cristians tot aprofitant la visita papal a Madrid com a teló de fons.

divendres, 12 agost, 2011 - 14:45

El Prat acull prop de 300 joves d’arreu del món coincidint amb les Jornades Mundials de la Joventut. Des d’avui i fins el diumenge, aquests joves vinguts d’arreu del món dormiran al Prat. Concretament ho faran al centre esportiu Júlio Méndez, que juntament amb la parròquia de Sant Pere i Sant Pau, seran l’epicentre de les activitats que es duran a terme els dies previs a la trobada de Madrid. Durant aquests dies faran diverses activitats com ara una missa a l’església de Sant Cosme i Sant Damià i un menjar popular al Parc Nou diumenge.

Quan finalitzin les activitats al Prat, un grup de joves marxarà cap a Madrid, per participar així en les Jornades Mundials de la Joventut, que viuran el seu punt àlgid amb la visita papal a la capital espanyola el proper 18 d’agost.
Amb les jornades mundials de la joventut i la visita papal a Madrid com a teló de fons, les activitats relacionades amb aquest acte de fe s’han multiplicat per tot el territori català durant el més d’agost. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...