Esteu aquí

290 usuaris fan servir les sales d'estudi

Es registren 1.364 usos entre els dos centres participants, el Centre de Promoció Econòmica i el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa, entre el 2 de gener i l'1 de febrer.

dilluns, 16 febrer, 2004 - 10:45

Per equipaments, el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa acollia per primer cop aquest servei en època d'hivern. En aquesta primera edició s'hi han comptabilitzat 108 usuaris que han realitzat un total de 565 usos. Per la seva banda, al Centre de Promoció Econòmica s'han enregistrat un total de 182 usuaris i 799 usos.

En comparació amb la passada edició d'hivern de 2003, quan només es va ofertar el servei al Centre de Promoció Econòmica, el nombre d'usos i usuaris s'ha reduït dels 873 usos de l'any 2003 als 799 usos actuals i dels 200 usuaris als 182 usuaris. Però, observant la procedència d'alguns usuaris del centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa, es constata que 15 usuaris del CPE han assistit al CC Sant Jordi - Ribera BAixa en un total de 96 usos, xifra que sumada (799+96) donaria un total de 895 usos.

Tot i així, es pot dir que l'ampliació del servei ha permès crèixer en termes globals tant pel que fa al nombre d'usos com al nombre d'usuaris i assumir el creixement progressiu. Per a la propera edició d'estiu s'espera augmentar la xifra d'usuaris (444 l'any 2003) i d'usos (2.268).

Recordem que les sales d'estudi les posa l'Ajuntament a disposició dels estudiants perquè puguin estudiar amb tranquil·litat i poder desenvolupar altres tasques acadèmiques, fora de l'horari lectiu. En elles s'hi pot fer estudi individual i en grups, connexió a Internet i gravació i impressió de documents.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

dijous, 25 juny, 2026 - 13:45

"Vinyetes al barri": l'art urbà i participatiu uneix Sant Cosme i La Botiga a través d'un itinerari visual

Joves del municipi i l'artista RUGHI transformaran l'espai públic aquest...

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...