Esteu aquí

250 participants a la caminada Transdelta

La sortida, organitzada per la secció pratenca de la Unió Excursionista de Catalunya amb la col·laboració de l'Ajuntament, va ser un èxit de participació.

dilluns, 19 setembre, 2005 - 13:33

Unes 250 persones van participar diumenge passat, dia 18 de setembre, a la caminada popular Transdelta, un itinerari de 14 quilòmetres per les zones naturals del nostre municipi, amb inici i final a les Cases d'en Puig.

Entre els indrets que més van agradar als participants destaquen la pineda de can Camins i els aiguamolls de cal Tet, al costat de la desembocadura del Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...