Esteu aquí

22 positius d'alcoholèmia el cap de setmana

Dispositiu especial durant la revetlla de Sant Joan.

dilluns, 21 juny, 2004 - 10:55

Dins del programa de controls preventius d'alcoholèmia establerts conjuntament per Mossos d'Esquadra i les policies locals de Catalunya, la Policia Local del Prat ha efectuat el cap de setmana passat un total de 430 proves d'alcoholèmia al nostre municipi, amb el resultat de 22 proves positives.

De les proves positives, 17 van ser denunciades administrativament i 5 van precisar de la instrucció del corresponent atestat judicial degut a l'elevat índex d'alcohol que presentava el conductor. Durant aquesta setmana i, especialment, la nit de la revetlla de Sant Joan, s'establiran controls a diferents punts de la ciutat.

Els controls d'alcoholèmia continuaran sent, durant l'any 2004, una de les prioritats en la lluita contra l'accidentalitat, així com el control de la velocitat i la utilització dels mecanismes de seguretat passiva (cinturó de seguretat del conductor i ocupants del vehicle, mecanismes de retenció infantil i el casc homologat en les motos).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...