Esteu aquí

2 grups bombolla escolars confinats al Prat

A la ciutat no hi ha cap centre educatiu tancat

dimarts, 23 novembre, 2021 - 12:00

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid, sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 20 de novembre  a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i 2 grups  bombolla confinats.

El centre que està afectat és l’escola Mare de Déu del Carme.

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i  s’han pres les mesures previstes

Podeu consultar la informació dels casos positius de COVID  acumulats i els que vagin sorgint de cada centre, a través de la pàgina web  de la Generalitat de Catalunya https://educacio.gencat.cat/ca/actualitat/escolasegura/tracacovid/dades-covid19-centres/#/

 que  s'actualitzarà a mesura que hi hagi la confirmació dels casos per part del Servei d'Epidemiologia.

 

Dades extres des del traçacovid  informe a data 20/11/2021.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 juny, 2025 - 09:00

Demà comença la preinscripció per al curs vinent a l’Escola de Persones Adultes Terra Baixa

El termini serà del 19 al 27 de juny

dimarts, 17 juny, 2025 - 10:15

El Prat serà un dels primers municipis amb un Pla Local d’Organització del Temps

El Pla Local d’Organització del Temps es desenvoluparà a través d’un procés...