Esteu aquí

15 agents nous a la Policia Local

A més, la vigilància de la platja es reforça amb 5 agents més

diumenge, 6 juliol, 2003 - 02:00

El passat 1 de juliol es van incorporar 15 nous agents a la Policia Local del Prat, després d'haver superat un procés selectiu i nou mesos de formació a l'Escola de Policia de Catalunya. Amb aquest reforç es pretén incrementar la presència d'agents a la via pública.

D'altra banda, la vigilància de la platja s'ha reforçat amb 5 nous agents, per donar resposta al creixent ús d'aquesta part del municipi per part de la ciutadania. Aquests agents s'encarreguen del control d'usos de la platja i del trànsit i estacionament de vehicles a la zona. A la platja, la Policia Local disposa d'un mòdul al costat del Club Marítim.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...