Esteu aquí

Hissada la Bandera Blava a la platja del Prat

S'ha hissat divendres al matí, al costat de la caseta del servei de salvament i socorrisme

divendres, 1 juliol, 2011 - 16:30

Divendres 1 de juny, a les 11.15 h, s'ha fet l'acte protocol·lari d'hissada de la Bandera Blava a la platja del Prat. L'alcalde de la ciutat, Lluís Tejedor, acompanyat pel tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, José Garcia, han fet la hissada de bandera.

Recordem que el tram equipat de la platja del Prat, (davant la pineda de Can Camins, entre la rotonda d'accés al passeig de la platja i el CRAM), ha aconseguit aquest estiu el distintiu de Bandera Blava per primera vegada.

Aquesta distinció de qualitat ambiental i de serveis l'atorga un jurat internacional format, entre altres organismes, per la Fundació d'Educació Ambiental (FEE) i les Agències de les Nacions Unides per al Medi Ambient i per al Turisme.

A Catalunya, les platges del Prat i de Gavà han entrat enguany per primera vegada al llistat de platges amb Bandera Blava.

La Bandera Blava certifica que la platja disposa de la legalitat, accessibilitat, sanitat, neteja, seguretat, informació i gestió ambiental adients.

Compartir

Noticies relacionades

Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...

dissabte, 15 agost, 2026 - 10:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...