Esteu aquí

El Festival de Sopes del Món omple Sant Cosme de sabors i convivència en la seva 15a edició

dimecres, 19 març, 2025 - 13:45

El passat dissabte 15 de març es va celebrar a Sant Cosme, la 15a edició del Festival de Sopes del Món del Prat. Una cita gastronòmica i comunitària que any rere any permet gaudir de la diversitat cultural del barri a través d’un plat tan universal com és una sopa.

Aquesta iniciativa va ser organitzada per GATS i la Comunalitat Benviure, amb el suport de l’Ajuntament.

Durant la jornada, es van poder degustar al voltant d’una vintena de sopes, elaborades per diferents persones i entitats. Cada proposta es va encabir en una categoria:

  • La sopa més saborosa
  • La sopa més elaborada
  • La sopa més innovadora
  • La sopa del món del Prat
  • La sopa més espectacular

A banda de les sopes, també es va poder degustar una arrossada solidària per aconseguir fons per a projectes d’ajuda a la franja de Gaza.

A més, al llarg de l’esdeveniment es van poder gaudir de la Banda de Música del Prat, de les actuacions de Fefe i Cia (infantil) i la de Natxo Tarrés & The Wirelles (Tribut a Bob Marley), entre d’altres.

El festival va comptar amb la participació de diferents artesanes de la ciutat: com les del Nucli antic del Prat, les Artesanes del Prat Crea, Asca, la Laia Lermani i la Iaia Pepi.

La força de la comunitat

El Festival de Sopes del Món és molt més que una trobada gastronòmica: és un reflex de la diversitat, la solidaritat i la força comunitària de Sant Cosme. Una mostra de que la cultura i la convivència es construeixen des del respecte i la col·laboració.

Compartir

Noticies relacionades

sortidor_llac

dijous, 15 maig, 2025 - 14:15

Entra en funcionament el sortidor del llac del Parc de la Solidaritat

Des de 2023, no estava actiu amb motiu de la sequera

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dijous, 15 maig, 2025 - 11:00

Pluja, risotto i Rummikub: un dilluns qualsevol a la Palmira

Entre cotxets, jocs de taula, pluja i risotto, el centre cívic esdevé un punt...