Esteu aquí

Conduir parlant pel mòbil, més perseguit

Durant aquesta setmana, la Policia Local fa una campanya especial de control i denúncia d'aquesta infracció.

dimarts, 8 febrer, 2005 - 15:07

Des del punt de vista de la seguretat viària, l'ús del telèfon mòbil durant la conducció és un perill potencial d'accidentaliat. Parlar pel mòbil mentre es condueix distreu molt i ens fa perdre l'atenció en la conducció. Alguns estudis assesguren que aquesta actitud augmenta quatre vegades el risc d'accident.

A les vies urbanes, la possibilitat d'accident s'incrementa, ja que la quantitat de maniobres que s'han de fer és molt major que a la carretera.

Per això, la Policia Local del Prat du a terme, entre el 7 i el 13 de febrer, una campanya intensiva de control i denúncia d'aquest comportament al volant.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...