Esteu aquí
Conferència “L’economia social, valors en pràctica”

L’objectiu d’aquesta conferència és demostrar la importància que té, per a la viabilitat de les cooperatives i altres entitats de l’economia social, la pràctica quotidiana dels valors que els són propis: la democràcia, la solidaritat, la igualtat, la sostenibilitat i la cooperació.
Per mitjà de casos concrets, comprovarem com aquests valors, en comptes de constituir una rèmora per a les empreses, els permet tirar endavant, oferir bens i serveis útils per a la societat, i desenvolupar-se.
Finalment, analitzarem també quins els principals reptes de l’economia social catalana en aquest terreny.
Jordi Garcia Jané és cooperativista a l’Apòstrof, SCCL, participa en altres iniciatives d’economia social i solidària com ara la Xarxa d’Economia Solidària, i és investigador, conferenciant i escriptor sobre cooperativisme, economia solidària i alternatives socials en general. Acaba de publicar per editorial Icaria el seu darrer llibre, titulat “L’economia solidària en cent paraules”.
Cursos relacionats

Curs d'Alfabetizació de dades. 2a Edició
Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 05/05/2025 al 09/05/2025
On: Centre de Promoció Econòmica
Inscripcions Tancades

Promociona el teu negoci a les xarxes socials creant i...
Tipus: Comerç
Quan: Del 05/05/2025 al 19/05/2025
On: Centre de Promoció Econòmica
Inscripcions Tancades

Presenta els teus impostos per Internet i estalvia...
Tipus: Emprenedoria i treball autònom
Quan: Del 06/05/2025 al 08/05/2025
On: Centre de Promoció Econòmica
Inscripcions Obertes

Què és i com funciona un Speed Dating laboral?
Tipus: Laboral i ocupació
Quan: Del 08/05/2025 - 10:00 h al 08/05/2025 - 12:00 h
On: Centre de Promoció Econòmica
Inscripcions Obertes