Esteu aquí

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c. Joan Maragall, 40)

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

L'Ajuntament, a través del programa Temps per cures, aposta per la conciliació familiar i l'ajut en la cura dels infants amb un servei de canguratge.

Per aquest motiu, durant el proper període de vacances de Setmana Santa, l'Ajuntament habilitarà un servei de canguratge a l’escola Joan Maragall (c. Joan Maragall, 40). Un nou emplaçament per al servei que podrà satisfer les necessitats tant dels infants com de les famílies que facin ús del servei.

Dies del servei

El servei de canguratge estarà actiu els propers 14, 15, 16 i 17 d’abril. En el següent horari:

  • Acollida: de 7:30 a 9:30 h
  • Canguratge: de 9:30 a 14 h

Cal tenir en compte que es pot inscriure els infants a les dues franges horàries o només al servei de canguratge. També és important que cada infant porti el seu esmorzar.

Pel que fa a les recollides, si una persona adulta diferent de la tutora legal recull l’infant, caldrà presentar l’autorització corresponent. La recollida es podrà fer segons les necessitats de cada família, sempre dins l’horari establert.

Les places són limitades a un màxim de 40 infants. Les inscripcions es poden fer a través del següent enllaç.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...