Entitats de cultura popular

L'acció cultural del conjunt de festes i manifestacions de cultura popular recau directament en les entitats de la ciutat.

Les entitats de cultura tradicional catalana formen el seguici popular festiu de la ciutat. Vetllen per la conservació i dinamització dels elements tradicionals materials i immaterials propis de la ciutat.

Associació Amics de la Sardana del Prat

C. del Centre 0002, L BX 02
Tel: 933794295 | Mail

Les entitats regionals conserven les manifestacions culturals de les persones que van arribar a la ciutat procedents d'altres indrets, i alhora, donen impuls a l’acció cultural del Prat.

Casa de Andalucía

C. de les Moreres 0105
Tel: 934785263 | Web | Mail | Twitter | Facebook

Les associacions de veïns i veïnes dinamitzen el calendari popular festiu dels barris com a eina bàsica de cohesió social i convivència ciutadana.

Associació Veïns Cases de la Seda

C. del Vendrell 0012, BX
Tel: 93 379 65 | Mail

El Nus és una federació d'entitats de cultura tradicional i popular nascuda amb l’objectiu de treballar conjuntament en la promoció d’aquesta vessant cultural.

Té la seva seu a La Nau de Cultura Popular. 

Associació Amics de la Sardana del Prat

C. del Centre 0002, L BX 02
Tel: 933794295 | Mail

Tot i no tenir el seu objectiu prioritari en la cultura popular, hi ha una gran quantitat d'entitats pratenques que aporten valor amb la seva participació en el calendari popular festiu de la ciutat: les AMPA, les entitats d'arts escèniques i visuals i les associacions esportives, de lleure i socials, entre d’altres.