Cultura popular

Temps de castanyades

 

A finals d'octubre arriben les castanyades! La Castanyada està vinculada a les collites i als canvis d'estat de la natura, de temps o de les persones. El Prat celebra la festa més significativa de la tardor amb castanyes i d'altres activitats.

Destaquem

Es faran castanyades i jocs infantils a diversos punts de la ciutat

Consulteu l'agenda

30 d'octubre de 18 a 20 h, al Centre Cívic Jardins (terrorífics) de la Pau

Activitat gratuïta per a joves de 12 a 25 anys

Més informació

Teatre al cementiri per Tots Sants

30 d’octubre, a les 19 h i a les 21 h (2 sessions) al Cementiri Vell

Sota el mateix silenci: paraula, record i memòria, amb textos i documentació de Marga Gómez i la direcció artística i coordinació d'Arnau Puig.

Més informació

24 d'octubre, al Centre Cívic Jardins de la Pau, Ball de Castanyada amb Miguel Jiménez 

1 de novembre, a l'escola Jaume Balmes, Castanyada i ball amb el Dúo Valparaíso

 

Túnel del terror, sopar i festa al parc Nou amb Amics del Prat, Castanyada i halloween a les Cases de la Seda, Festa El Tinglao al skate park i Mercadet d'El Prat Crea a la plaça de Pau Casals!

Més informació i horaris a Què Fem al Prat  


Carregant activitats...

Carregant activitat...

On podem comprar castanyes?

Com ja és tradició per Tots Sants, s’han instal·lat a diversos indrets de la ciutat paradetes on es poden comprar castanyes torrades i moniatos:

  • Av. Verge Montserrat amb ctra. Marina
  • Av. de Doctor Gallart i Monès (la Zonilla)
  • Av. de Verge Montserrat amb av. del Remolar.

Servei especial de bus al cementiris

Per facilitar els desplaçaments als cementiris durant els dies de més afluència, el servei de bus PR2 circularà cada 30 minuts, els dies 25 i 31 d’octubre i el dia 1 de novembre de 7:30 a 21:30 h.